?

Log in

No account? Create an account
< back | 0 - 10 |  
mr. kitsch [userpic]

drunkneighbor chris & i fucked up.

October 4th, 2008 (09:18 pm)

Chris

heyy there

8:47pmAndrew

OH HAI

8:47pmChris

HAY BOY WU CHU DOIN GAGA?

8:48pmAndrew

everythang

8:48pmChris

HAY YEW BIA, I AM DA WUTTTTTS UP WIT IT HOE

8:49pmAndrew

OKEI BUUU

8:49pmChris

YEH BEWW

8:50pmAndrew

you type like a retarded toddler

8:50pmChris

HAHAHAH

YO LOOKA LIK A MAN

8:51pmAndrew

uhhhhhh you ttwo

you two boo

8:51pmChris

YEW LOOKA LIKA A LICKA BOO

8:52pmAndrew

THANX

8:53pmChris

L O L

8:53pmAndrew

Y E S

8:53pmChris

live. laugh. lick pussy

8:54pmAndrew

o hai

8:54pmChris

LOOKA LIK A MEN

8:54pmAndrew

more peniz for meh

8:54pmChris

eyew

8:54pmAndrew

yayyy

8:54pmChris

he he heeeee

8:55pmAndrew

LET'S HAVE SOME FUN
THIS BEAT IS SICK
I WANNA TAKE A RIDE
ON UR DISCO STICK

8:55pmChris

yeh UM HEYEOOOOW, UH YEHA HAV A PARRRTAAAYYYYYY HU YEEEHEE

8:59pmAndrew

oh HAY watch yo ass

don't come @ ME like that!

thuundercunt

8:59pmChris

MACHOCOCK!

NACHO*

9:00pmAndrew

FUCK UU

9:00pmChris

JESUS HAT YEW

9:00pmAndrew

U R A Q T
is yo dad a dealer cuz ya dope to m

me

9:01pmChris

OH HAYYY U R A FAT AN U A RAT

9:02pmAndrew

mmk

9:06pmChris

hay u r a gay

9:07pmAndrew

BURRN ME

9:07pmChris

jesus will

9:07pmAndrew

off to hell i go

9:07pmChris

hayy

9:07pmAndrew

bai. xD

SOME1HAI

9:07pmChris

hay

9:11pmAndrew

ima burn u

9:11pmChris

65

9:11pmAndrew

I'M CUT YOU

69

9:11pmChris

69

96

9:12pmAndrew

that sux

9:12pmChris

874

9:12pmAndrew

o shitttt

9:12pmChris

6969696999669

orgy

9:12pmAndrew

where

9:12pmChris

hell

9:12pmAndrew

o hai


mr. kitsch [userpic]

Best. Song. Ever.

September 27th, 2008 (11:51 am)




Fan. Tas. Tic.

Wow.

mr. kitsch [userpic]

ADVENTURE OF A LIFETIME. [[READDD]]

July 28th, 2008 (12:46 pm)

note: Sunday, July 27th & Monday, July 28th, was the biggest adventure in my lifetime. D:

CHAPTER ONE : LET'S ROLL OUTTA BED

At one o'clock yesterday, I rolled out of my parents bed. The entire family has been in Florida for the week, leaving me home alone. :D~ And sometime during the week, the dog decided to shit in my room; no way in hell I would be sleeping there. And Sunday was when they'd be returning from their week-long vacation. 

I woke up to see I had 7 or so missed calls from Tara. Her friend, Shelton, had come to visit her this weekend, and I was asked to take him home (I had also gone to pick him up). He lives in Alma, which is quite far from Statesboro, but at my speed, it takes nearly no time. Provided gas money (25%), I went to fetch both Tara and Shelton. They came back to chill at my house until 3.

Tara & I watched Sailor Moon. <3



CHAPTER TWO: OPEN ROAD YA'LL

We hit the road at 3 something. Off to Alma. First, I drive from Statesboro through Claxton, towards Glenville, then through Baxley, and finally to Alma. Along the way, my on-off boyfriend (another long story) Stanley texted me, and I told him I was going to drop Shelton off in Alma. Well, he was ecstatic; he lives in Pearson, which isn't too far from Alma. Mind you, I've never face-to-face met him. So I was like woah damn... Is this happening? At like 5-something, we dropped Shelton off at his home.

I noticed... My gas was nearly empty. Honestly I was flipping a little. I need gas, or Tara & I would've been stranded. Stanley, who was at work until 9, offered to give us 30$. Which was awesome. Only problem; taking the money without spending time with him seemed so fucking rude! I truly wanted to hang with him, but we were miles from home, my mother not knowing where the hell we were or who Shelton or who Stanley are. And I had Tara in the car... Choices?



CHAPTER THREE: ANDREW TANNER ROAD OMFG.

Stanley gave me a short cut through a town called Nicholls... Which was between Alma and Pearson. So, with Tara at my side, I went off to see mah man. And bitch, was it a pain in the ass... The roads in Southern Georgia all look the friggin' same. OMFG. It seemed to take forever before I got on the right road. At the right time. JESUS. Stanley went on break at like 5:30, I wanted to chill with him during that time! Tara and I had girltalk during our drive up the right road, then turning 'cuz we thought we were going wrong, then turning again because we were going the right way. Shit. I reaaally wanted to see Stanley, and I also reeeallly didn't wanna be stranded in South Georgia with my mother knowing not a thing of where I was. D:

I tried chilling Tara out. She was internally flipping. Haha, shit I was too. Stanley went home to fetch money, and apparently saw us & honked. I have no recollection of this haha...



CHAPTER FOUR: "THAT DOG IS A FAT ASS!"

Arriving at Harvey's like a bit before 6, i tried primping. Shit, I'd riden up there with NO AC on for gas' sake. D:
I wasn't expecting to meet my man that day. It was obvious. I was wearing my tye-dye shirt, a bandana over my mouth with Geisha on it, and a  cute beret... Wow.

Stanley pulled up at a bit before 6. My heart did a loop-de-loop. (which is good)
He hugged me so tightly haha, you could tell he was beyond happy. And that made me happy, despite our troubles over the past couple of days... It all vanished in those first four minutes. He kissed me on the check and we followed him into work. 

Touring the woooonderous world of Harvey's, which brought back memories of my days at Bi-Lo, we met Stanley's friend Jose. Who was adorable. Tara was semi-freakin' out, feeling a bit sick, but I tried my best accomadating to my pal. We sat outside while Stan worked, y'know, not wanting him to get fucking fired. And weird thing is, Pearson's Harvey's parking lot is full of some stray dogs. A few Tara and I befriended... 

We chilled out there, talking about life and shit.
Connecting, y'know? Stan made every attempt to come visit us, it was sweet.
We met Jose's mom. Awesome lady.

During our wait, we went down too Flash Foods & put 30$ worth in the tank. Curtousy of my babyyyy.



CHAPTER FIVE: CHICKEN BLOOD EWW.

We went back and visited Stan. Tara and I looked up obscure things like pickeled pig's feet and shit. Jose glady assisted us.

 The four of us chatted in the aisles. It was wierd because everyone came up to Tara and I like "you guys must be Stanley's friends" or "you're not from here!". I was like, WTF, sure I looked foreign, but Tara was wearing regular clothing. It must be the fact that she's redhead. I noticed NO redheads in Pearson. I told her she was a icon, to represent. Holler.

Anyway, a co-worker told Jose that I looked like a "ghetto High School Musical". BEST COMPLIMENT EVER.

While Stan closed, Tara and I retreated to the car...

I tried my best comforting her. About her school projects, about her relationship with Anson. She was there for me at that moment, I wanted desperately to return the favor as best I could...



CHAPTER SIX: HOLY FUCK & KATY PERRY.

A bit before 9:30 Stan got out. I was already nervous, mostly because I had to get fucking home... It's illegal for a minor to drive after 12, and mom doesn't let me fucking forget it. But I also wanted to hang with Stanley. Reaaallllly...

We jumped into his truck and jammed to "I Kissed A Girl". Wut wut.

It was amazing, and wierd. To not be third wheel. I layed my head on his shoulder (he's reaaally tall). But I was sure not to forget Tara, I mean, being away from her boyfriend who's in Atlanta was killing her. D:  Plus, when have I ever made anyone third wheel?? WTF? I felt like Alice. Like, smoking something, I still don't believe it. :P

So, driving to Douglas, we chilled. Mat called along the way, and Stan was so happy to tell him who was there. xD I was like, woah damn. We went to Wal-Mart in Douglas a bit before 10, you know me, already a bit anxious. On the way out the car Stanley totally kissed me. I was like "oh lawd". We walked around Wal-Mart, which was oddly entertaining. Then went to McDonalds. Tara was hungry. I got kissed again. Or, as i put it, he totally stole my face. xD yay.

I got some reeeeally good Minute Maid shit, it was "Paradise"-something. Fucking awesome.



CHAPTER SEVEN: "THAT SORTA TURNED ME ON"

Somewhat after 10, we drove back to Pearson from Douglas. It was bittersweet. D:

I enjoyed it though. I held Stan's hand (and Tara's too, yay!) and we continued with some Katy Perry haha. In the parking lot of Harvey's, we tried saying our goodbyes, but began making out. xD Which was like, "woah". But it was hoooooot.

[tara told me a few minutes later that she was turned on by it, and that she couldn't WAIT until her man came home haha. "i'll be breaking a few of MY rules". xD]

We said goodbyes, or more like see-you-laters, and I hopped into my car with my best friend & some awesome pictures Stan drew for me. We followed him out of the parking lot - his house was on our way out. Time was like 10:40, Tara and I miles away from homes. In the middle of the night...

Things were to get interesting.



CHAPTER EIGHT: WHERE THE FUCK ARE WE AT, JESUS?

After Stanley turned down his road and out of sight, Tara & I continued in the darkness that was leading to practically no where. In Southern Georgia, it's hard to recognize anything, trying to recognize something familiar is impossible, because it's all trees and shit. And it was nighttime. So... yeah...

I tried desperately to look for something familiar, but nothing...

We seemingly drove miiiiiiiiiiiiiiles. It was inching towards 11, and I was getting really worried. I was worried I'd get us lost, that I couldn't make it home by 12, my legal curfew, that my mom would go tearing up the town of Statesboro to find me, confront Tara's mom who'd have known where we were, everything...

It got AWFUL when I say a horrendous sign saying "WELCOME TO DOUGLAS".

I immediately began flipping. Tara was suprisingly calm. After seeing nothing that looked familiar, I took the chance of turning around in order to not get any more lost. Lucklly, as I turned, my lights flashed over a sign reading "Alma". I was JOYOUS to an extent. xD I immediately took that route, because once I was in Alma, I'd be able to get us on the road back...



CHAPTER NINE: ANGELINA JOLIE OR SOMETHIN'!

Finally we got to Alma. OMFG. Finally. I had been texting Stanley, he was really starting to worry...
But as far as I could tell, we weren't lost. I took a left at the Dairy Queen, in order to make my way closer to Baxley, then closer to civilization.

Still in Alma, I saw a car take a left and go in the opposite direction.

HONEST TO FUCKING GOD. I let these words come out of my mouth...

"You know what Tara? I think being pulled over by a cop would be icing on my fucking cake".

Then, to my horror, I see the car in the opposite direction make a loop-de-loop, blue lights flaring up. D: I'm dead fucking serious. They were chasing me! I didn't know whether to laugh or not. I looked at my speed, with was like 90 in a 35 zone or something. BIG ticket...

But I felt like escaping, so I put the pedal to the metal... And shit, I drove fast. The cop was gaining on me, probably with backup. I slammed on my breaks around this curve, I could smell burning rubber. Tara was screaming "OH SHIT". Took an immediate right, and parked in someones' driveway. I quickely shut off the lights and turned off the car just as the cop came rushing by.

O.M.F.G. 

Tara was laughing hysterically. I was like "WOAH DAMN DID WE JUST ESCAPE THE LAW???"!!!!!

I had to call Stanley to tell him. He was semi-flipping his shit too.

Tara & I had to catch our breathes. Wow... We drove out a few minutes later, going sooo slow. To our fear, there were two sets of flashing blue lights. To our amazement, it seems the two cops pulled over someone else. I drove like a grandma past 'em, and when there were outta sight, I hit the gas to get as far away as possible before one of them got bored...



CHAPTER TEN: AFTER CURFEW LIES

Out of Alma, and going through Baxley, things were going more smoothely...

Frightfully, it was getting closer to midnight with us miles from home. And, that's when my mom began calling. OH SHIT. What I feared. I didn't answer it a few times for fear of being caught in a lie. How do I explain I can't come home because I'm millions of miles away??? D:

After we reached Baxley, which at my speed, took only a few minutes, I answered. I told her something (can't remember) and she told me to get home as soon as I could. I said okay...

I was extra careful about looking out for cops. Through the towns I slowed down a bit. Worst thing would've been to get caught speeding after curfew; my ass would be up in Azkaban or somewhere, wtf.

Luckily, I knew where I was, and no cops were anywhere to be seen.



CHAPTER ELEVEN: "WE'LL LAUGH ABOUT THIS SOMEDAY"

Mommy kept hollering back. I didn't answer.

When we FINALLY made it to Glenville, our last turn before we hit the road leading straight home, I answered. It was after 12. I really had nothing to lose. Told her I didn't wanna drive after curfew, and that I was staying with Allison. . .

It took some convincing, but she kept texting and calling. I texted her that my phone was dying... Shit...

Well, Tara and I were nearly to Statesboro by 12:30. We were holding hands, in part to calm me down! I was really like in a movie or something, had the finish line right ahead!

I got to Statesboro, though! No cops or anything!!! I had never been so happy to be back in freakin' Bulloch County!! EVAR. I missed the familiarity of it all!

When I dropped Tara off, I pretty much scrammed. We had been through freakin' everything... Shit. And I drove to Alli's, hoping she was there.



CHAPTER TWELVE: RAVEN IS THE BEST TEEN TITAN; I HEART ENGRISH.

When I got there, I totally didn't see Roy! (Alli's car!) It was kinda sad, I was prepared to sleep in my car though... Couldn't go home though. To my delight, i saw the lights on!!! I ran up there, calmly knocking on the door, practically scaring Alli to death nearly. Chelsey wasn't there, we texted her tons... But besides that.

Alii let me come in, thank God. I was shaken up, like "did today just happen???". I sat down and reviewed the night. It was great.

We chatted for a good long while, the longest I've talked to her. :D It was nice.

Talked about everything from how Raven is better than Starfire, how boys can be stupid, how Engrish is the cutest thing ever, to how our friends aren't really from southern Georgia. It was random and nice. :] At four, we went to sleep. I called Stanley at 4:32, just to let him know everything was aight... We talked for EXACTLY an hour (haha) and then at 5:32, I went to sleep...



EPILOGUE

The next day, thinking I had a doctor's appointment, I left the apartment before 11 AM... I left Alli a note though. :] I'm super happy she was reliable. The night before was so extreme, Tara & I exploring Georgia, exploring friendship, being bad-assesss. :P 

Surely, our adventure would be remembered...



AFTERWORD

...which is why I blogged. :P

Truly, there are many details left out. Either Tara will bring them up, or we'll both laugh about them at some point... All in all, no regrets. Mama's not pissed about the being out after curfew thing, and all is seemingly okay with Stanley & I. IDK. 

I had a blast though.

Truly. And if you read this entire thing, I owe you a cookie. ;]

Until next time, loves!!

THE END

... ADVENTURES TO BE CONTINUED [MAYBE SOMEDAY] ...

 

mr. kitsch [userpic]

:P

July 23rd, 2008 (04:24 pm)

People I Don't Trust:

ELIJAHH.

Ew. Seriously?
Never have really.
How mature of me! :D

People I Do:

No one.

mr. kitsch [userpic]

tried to make me go to rehab... yes, yes, yes.

June 18th, 2008 (11:10 pm)
good

current mood: good

I'm now officially known by some as "Amy". Oh joy.

I got out a few weeks ago, you guys. Don't think I finally busted free.
Actually, I was such a good little boy that I got out after 3 days! Hoorah!

Honestly= it grew to be fun.
Having a camera over your bed grew to be enjoyable. I forgot what I looked like because there were no mirrors; I would've been helpless with those hospital dome things on the corners, y'know?? My hair has to look fierce... The sessions with the tons of doctors weren't so bad. Even the schedules were nice.

All in all, it really helped me dig into my issues.
And I feel like, now more than ever, I can communicate better.
No. My problems aren't over. I've just been trying to deal with them differently.

I loved it, though. Really.

Now, my life consists of watching Sailor Moon & reading Harry Potter #6.
Wow.

& I still love you guys.
My lack of LJing bothers me.
I think I'll read through my friend pages; let you guys know what's up. :P
& I'll update this shit more.

Don't give up on meh. D:

MUCH love; andrew

mr. kitsch [userpic]

tried to make me go to rehab... yes, yes, yes.

June 2nd, 2008 (12:57 pm)

that's right, chickens, i'm actually going to rehab...

& it scares me more than anything else.
i'll reveal more when i'm back shortly.

pray for me. 
<3

mr. kitsch [userpic]

p!nk hair, ya'll.

April 27th, 2008 (09:08 pm)
current location: home
current song: Madonna - Paradise (Not For Me)

i have pink hair; or, at least platinum with dashes of Manic Panic Cotton Candy Pink & Wildfire.

:3

i'll post photos, yes?


i'm pretty much bored with life. honestly. what the fuck is there to look for?
someone, cheer me up with something. anything.

off to watch sailor moon, ya'll. peace!~ 

mr. kitsch [userpic]

teefs + stuffs; not much tho.

April 12th, 2008 (06:29 pm)
irritated

current mood: irritated

I liked being put under deep sedation. It was like a cozy nap.

I've spent the entirety of yesterday & today lazying around, aimlessly. I've been watching Wonderfalls, since Erin lent me the entire season, & I gotta say it is quite charming. Shit, my mouth is annoying me; it's not pain exactly, it's just irritation. :/

My mom accidentally spilt rotten milk in my room. I don't even know where the fuck that milk came from.
So, now I feel as if I was gassed out of my chamber. And here I am? :p

mr. kitsch [userpic]

upcoming spring break woes.

March 26th, 2008 (06:28 pm)

i'm not dead, children, just uber-busy!!

i'm undergoing the graduation tests this week; mostly, they've been cake, but they leave me totally drained & i don't understand why teachers still insist we do work in class. i'm sure they realise we students already have enough on our plates. shit, i just want to graduate already & be done with school!

spring break is in two weeks!
SHIT YES.

ya'll i'm thrilled!
i'll be spending a bit of it with Lizzeh & her lover, Elijah, who is coming for a vist in 7 days. How precious?
then, it takes a turn for the worst.

WISDOM TEETH. D:
oh noes!!!

that friday, i'll have to get them removed.
i'm SO fucking pissed that for the last half of my well-deserved spring break, i'll be in bed bleeding, unable to smoke or suck on a straw! wtf ya'll.

now tell me, o experienced ones that have gone through with it, how is it??? what should i expect?!

mr. kitsch [userpic]

update: or is it? ? ?

March 10th, 2008 (11:40 am)

i'm not dead (yet).

junior year is obviously stressful.
i'm trying (not really) to keep my grades decent, but they keep plummeting.
& @ the same time i really just don't care! :P
terrible, neh?


i'm entering the SEVENTEEH DESIGN CONTEST!!!
OMFG.
FAB!

<3

i will see you duckies later, i s'pose.
peace~~

< back | 0 - 10 |